Kontakt & FAQ

DOHODNITE SA S NAMI NA PODMIENKACH SPOLUPRÁCE

Získajte kompletný outsourcing pre váš biznis už dnes

Poskytujeme kompletné mzdové, účtovné a poradenské služby na diaľku pre malých a stredných podnikateľov – moderným spôsobom, externe, digitálne a v online priestore. 


Kontaktujte nás a začnime spoluprácu

💬 Dohodnite si s nami stretnutie v podobe osobnej online konzultácie, vyplňte niektorý z našich kontaktných formulárov, zatelefonujte alebo nám napíšte email.

Služby a konzultácie našim klientom poskytujeme dostupným, flexibilným a moderným spôsobom, online formou. Kontaktovať nás môžete prostredníctvom elektronickej a telefonickej komunikácie. Naša podpora je tu pre vás, aby ste mohli kedykoľvek konzultovať vaše požiadavky a získať odpovede na otázky, ktoré vás zaujímajú. 

Počas našich kontaktných hodín sme tu pre vás:

Finance Flow s.r.o.

Sídlo: Tomášikova 12573/50E, 831 04 Bratislava – Nové Mesto 

IČO: 56 492 138

Zápis v OR: Mestský súd Bratislava III, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 181888/B 

Kontaktné hodiny

Po. - Pia. 09:00 - 17:00 

Online konzultácie poskytujeme v čase stanovenom na základe vzájomnej dohody. 

Kontaktné údaje

Email: office@financeflow.sk

Tel.: +421 917 484 380

WhatsApp: wa.me/421917484380

Spoločnosť Finance Flow s.r.o. nie je platiteľom DPH.


Naša mzdová a účtovná kancelária Finance Flow s.r.o. pôsobí v Bratislave, ale vďaka tomu, že naše služby poskytujeme v elektronickej forme a online, sme otvorení a dostupní pre klientov z celého Slovenska. Nie je preto podstatné, v akej lokalite sa nachádza vaše podnikanie - sme pripravení na spoluprácu s vami.

V prípade záujmu o naše mzdové, účtovné a poradenské služby vyplňte kontaktný formulár uvedený nižšie a uveďte, ktorá z ponúkaných služieb alebo balíkov najlepšie zodpovedá vašim preferenciám. O všetko ostatné sa postaráme my a bez zbytočného odkladu vás budeme kontaktovať.

Podrobnejšie informácie o orientačných cenách jednotlivých služieb aj komplexných balíkov služieb najvhodnejších pre váš biznis nájdete kliknutím na stránku Balíky mzdových a účtovných služieb. Individualizovanú ponuku vám pripravíme na mieru, na základe vašich konkrétnych potrieb a vzájomnej dohody o poskytovaných službách.


Mzdové, účtovné a poradenské služby pre SZČO a s.r.o.

Kontaktujte nás ešte dnes a zistite, ako vám môžeme pomôcť zabezpečiť kvalitný a efektívny manažment účtovnej & mzdovej agendy pre vaše podnikanie. 

Radi vám poskytneme naše služby.


Odpovedi na vaše otázky  

Často kladené otázky (FAQ) 

Tu sú odpovede na najčastejšie otázky, s ktorými sa na nás klienti obracajú – aby ste mali jasno ešte predtým, než sa rozhodnete pre spoluprácu s nami. 

O spolupráci s nami

Ako prebieha spolupráca, ak sa rozhodnem využiť vaše služby?

V prípade vášho záujmu o spoluprácu s nami vám po úvodnej konzultácii pripravíme individuálnu ponuku na mieru. Po jej odsúhlasení vám poskytneme zoznam potrebných podkladov a následne prevezmeme spracovanie vašej mzdovej alebo účtovnej agendy. Celý proces je plne elektronický, jednoduchý, bez zbytočného zaťaženia administratívou.

Ako mám postupovať, keď si nie som istý/á, aký balíček alebo typ služieb je pre mňa najvhodnejší?

Pokiaľ potrebujete poradiť, radi vám odporučíme, ktoré z našich služieb sú správnou voľbou konkrétne pre vás a váš biznis. Základom našej filozofie spolupráce je individuálny, osobný prístup, zohľadňujúci špecifické potreby každého klienta vzhľadom na osobitný charakter a predmet jeho podnikania.

Potrebujem si niečo pripraviť pred začiatkom spolupráce?

Stačí, ak máte základné informácie o svojom podnikaní a dokumenty, ktoré sa týkajú vášho účtovníctva, miezd alebo daní. Ak bude potrebné, aby ste doložili ďalšie podklady relevantné pre spracovanie vašej agendy, budeme vás o tom informovať.

Ako rýchlo sa ozvete, keď vám pošlem dopyt?

Na vaše dopyty, vrátane objednávok konzultácií a služieb reagujeme počas pracovných dní a odpovedáme najneskôr do 24 hodín. Počas pracovných dní sme vám k dispozícii v rámci našich kontaktných hodín uvedených v sekcii Kontakt a FAQ. Kontaktovať nás môžete prostredníctvom emailu, elektronických formulárov na našich stránkach alebo telefonicky.

O našich službách  

Poskytujete služby aj klientom mimo Bratislavy?

Áno. Všetky naše služby sú dostupné elektronicky a online pre klientov z celého Slovenska. Vďaka digitalizácii a bezpečnému zdieľaniu dokumentov dokážeme spolupracovať s klientmi z celého Slovenska externe a na diaľku, bez potreby osobnej návštevy.

Aké služby poskytujete a komu sú určené?

Poskytujeme kompletné služby pre podnikateľov týkajúce sa vedenia mzdového účtovníctva, jednoduchého a podvojného účtovníctva, vypracovania daňových priznaní a personalizovaného odborného poradenstva v týchto oblastiach. Naše služby sú určené pre SZČO, freelencerov aj malé a stredné spoločnosti s.r.o. Viac informácií o našich službách nájdete v sekcii Ponuka služieb.

Čo zahŕňa externé spracovanie mzdovej a účtovnej agendy?

Spracovanie agendy znamená, že za vás zabezpečíme všetko ohľadom vášho účtovníctva a miezd – od výpočtu miezd vašich zamestnancov, prípravy výkazov, účtovnej evidencie, až po podávanie daňových priznaní a komunikáciu s úradmi. Vy sa môžete venovať svojmu podnikaniu, zatiaľ čo my sa postaráme o zvyšok. Získate tak viac času na svoje priority a istotu, že o všetko máte postarané.

Aká je investícia do vašich mzdových a účtovných služieb?

Orientačné ceny za jednotlivé služby a balíky našich mzdových a účtovných služieb nájdete v sekcii Cenová ponuka. Keďže ku každému klientovi pristupujeme individuálne vzhľadom na špecifický charakter každého podnikania, radi vám pripravíme cenovú ponuku na mieru po úvodnej bezplatnej konzultácii.

O online konzultáciách

Ako si môžem rezervovať online konzultáciu?

Rezerváciu online konzultácie vybavíte jednoducho cez kontaktný formulár priamo v sekcii Online konzultácie, kde môžete navrhnúť váš preferovaný termín. Po prijatí vašej žiadosti vás budeme čo najskôr kontaktovať. Ozveme sa vám s potvrdením rezervácie a dohodneme si konkrétny čas stretnutia. Kontaktovať nás samozrejme môžete tiež priamo telefonicky, alebo prostredníctvom emailu.

Je prvá úvodná konzultácia naozaj nezáväzná a bezplatná?

Áno. Úvodná 30-minútová konzultácia je pre vás úplne bezplatná a nezáväzná. Je určená na zorientovanie sa vo vašej situácii, zodpovedanie vašich otázok a predstavenie možností spolupráce. Slúži na lepšie spoznanie vašich potrieb a navrhnutie najvhodnejšieho riešenia.

Akou formou prebiehajú online konzultácie?

Online konzultácie realizujeme prostredníctvom videohovoru cez Google Meet, Zoom, WhatsApp, prípadne inú platformu, ktorá vám vyhovuje. Môžeme komunikovať aj e-mailom alebo telefonicky. Online forma je praktická, šetrí váš čas a je pre vás dostupná odkiaľkoľvek. Ide o pohodlné a flexibilné riešenie, ktoré prináša rýchle výsledky.

Aké podklady si potrebujem pripraviť na prvú konzultáciou?

Nemusíte si pripravovať žiadne špecifické podklady alebo dokumenty. Úplne stačí, keď si pripravíte stručný prehľad vašej aktuálnej situácie a otázky, ktoré by ste s nami radi konzultovali.

💬  Máte inú otázku, na ktorú ste tu nenašli odpoveď ?

Sme tu pre vás. Napíšte nám, zavolajte alebo si rovno dohodnite bezplatnú konzultáciu. Radi vám odpovieme, poradíme a ukážeme, ako vám vieme byť nápomocní.

👉🏻 Kontaktujte nás alebo si dohodnite informatívnu online konzultáciu už dnes.


Kontaktujte nás - dohodneme sa na podmienkach spolupráce

V prípade záujmu o naše služby vyplňte kontaktný formulár, ozveme sa vám.

Vyplnením tohto formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov spoločnosťou Finance Flow s.r.o. v súlade s platnou legislatívou o GDPR. Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí a nebudeme ich poskytovať tretím stranám.


Finance Flow s.r.o.

spoľahlivý partner pre váš biznis

Vytvorte si webové stránky zdarma!